7 comments on “Rozalka olaboga, czyli cud mniemany

  1. Artykuł miał ogromne szanse na laury. Niestety autor swoim brakiem powagi i głupkowatością zaprzepascił szansę na owację. Ps. To ze jesteś niewierzący autorze nie uprawnia Cie do kpin! Życze wszystkiego dobrego i dużo dużo rozumu.

    • Serdecznie dziękuję za życzenia. Rozumu nigdy nie za wieke. Nie wiem co skłoniło Autora posta do twierdzenia, że jestem niewierzący? Może pojęcie wiary jako bezkrytycznego łykania wszelkich marketingowych idiotyzmów jakimi karmi się wiernych,. Jeżeli tak – to nie wierzę. Nie wierzę w głupotę wciskaną ludziom pod jakimkolwiek szyldem. Akceptowanie przez Kościół tego typu cudów jako żywo przypominma mi reklamy z przmrużeniem oka… Samo traktowanie wizerunku przedmiotu kultu (o ile on jest uznawany – bo nie przez wszystkich chrześcijan) w tak śmiesznych okolicznościach i sytuacjach, jest obraźliwe. I nie ja obrażam uczucia religijne i zdrowy rozsądek ludzi, lecz ci którzy to z wysokości swojego „autorytetu” akceptują. A jak większość katolików traktuję swoją wiarę – spojrzyjmy na wojującego Katolika na ostatnim zdjęciu. A uky’emu 83 życzę wszystkiego dobrego i dużo, dużo refleksji.

  2. Jak to dobrze, że tego typu idiotyzmy nie dotyczą ani mnie, ani moich bliskich:) A niech se widzą co chcą, skoro są przez to szczęśliwsi. Mam swoje zdanie zarówno na temat wiary jak i katolicyzmu, ale to jest moje i wara od tego wszystkim cejrowskim tego świata. I – szanowny komentatorze-każdy ma prawo do kpin – Ty kpij zemnie że nie wierzę, a ja z Ciebie, że wierzysz w kretyństwo.

  3. P.S. Ja-czczę boskość kaloryfera i nic mi qrna nie zrobicie. Że idiotyczne? Nie idiotyczne – karkołomne – równie karkołomne jak istnienie jednej osoby w trzech. Karkołomne – napisałem – nie – idiotyczne (więc nikogo nie obrażam)

    • spokojnie brunet:), a z tym kaloryferem to ne przesadzaj bo jeszcze Ci spółd\zierlnia zacznie organiozować wycieczki do Ciebie z miejscowymi emerytami. Komuś te garnki przecież trzeba sprzedać a orrganizatorzy (patrz : Księża) terż domagają się tipów.

    • wierz we wszystko na co Ci rozum pozwoli. Chociaż podobno to nie wiara. Mnie jednak jakoś trudno dopatrywać się wizerunków boskich w przypadkowych skojarzeniach plam. No a Twój przykład to już ostateczny argument. Myślę, że powinni go obejrzeć wszyscy emablujący wizerunki boskie pojawiając e się w różnych dziwnych miejscach.

Skomentuj

