7 comments on “Zagadywajka dla Madziaro

  1. Teraz Panbarnaba trochę przesadził ;). siedzę i myślę, uśmiech pana skądś znam. Pani by mi wyglądała jak Grace Kelly, ale raczej to nie ona. grrrrrr
    można jakąś podpowiedź dostać ? 😉

  2. ok, sprawdziłam, że to faktycznie Barysznikow – nie było to aż tak trudne, jako, że to jedyny tancerz, którego znam z imienia i nazwiska :D. A przy okazji mi wyszło co to za aktorka… i nie mogę uwierzyć. Nie poznałabym w życiu. Czy to naprawdę MM? Czy też komuś się coś wydawało 😉

  3. Ha! jednak mi to spać nie dawało i szukałam i szukałam i już wiem, że to się komuś wydawało, że to Marylin na zdjęciu. A to normalnie Uma Thurman, której też bym w życiu tutaj nie poznała. No ale bardziej faktycznie podobna do siebie 😀

  4. oj tam wielka od razu ;), za to uwielbiam wszelkiego typu zagadki, dzięki którym mózg aż paruje 😉
    dlatego od zawsze lubiłam krzyżówki, zagadki muzyczne, zagadki zdjęciowe, itp. No bo kto inny w wolne wieczory potrafi siedzieć z mężem przy komputerze i bawić się w „poznaj po tym fragmencie muzycznym co to za zespół” 😉

Skomentuj

